Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P39e82t47r 46B27a20j64n65a64r

28. 3. 2014 22:22

Ve 22h30min vypínám PC pak jdu spát pokud nedostanu dotaz. Přeji dobrou noc a děkuji za diskuzi. P.B

0 0
možnosti

podívejte milý pane bývaly doby kdy jsem byl stejný jako vy, vyrostl jsem na četbě verneovek a románů od J.M.Trosky, pak na bří Srugackých, Asimovovi, Clarkovi Bradburym, Lemovi atd atd pak přišel Souček a jeho Tušení (mám úplně první vydání) a já objevil svět záhadologie a  věřil jsem mu, film podle knihy onoho hoteliéra nazvaný Vzpomínky na budoucnost mě uchvátil jenže postupem času a získanými vědomostmi a hlabvně schopností informace třídit jsem  poznal že to většinou není jak nám to autoři se sanží předestřít ale někdy přesně naopak, že za záhadami se skrývá prosté vysvětlení a autoři často přizpůsobují fakt tomu co se jim hodí, mám doma dá se říci velmi velkou sbírku knih sci-fi, fantazy a tzv záhadologie ovšem dnes už to beru jen jako zábavu, možná k tomu poznání přijdete časem i vy někdo ovšem věří světu fantazie pořád no proč ne ;-D

0 0
možnosti

P83e39t42r 87B28a22j55n45a14r

28. 3. 2014 21:34

U mně to bylo přesně naopak. Ještě na SŠ jsem považoval astrologii a podobné vědy za pavědu. Pak jsem se dostal k Součkovi a podobným knihám a můj názor se změnil, 

takže dnes jsem plně přesvědčen v to že existuje telepatie, psychokineze, posmrtný život, reinkarnace, cestování v čase a podobně. A hlavně jsem přesvědčen, že za vším existuje smysluplný řád, který lidé nazývají Bohem, třebaže se nejedná o Bytost v lidském smyslu. Tím, ale Vám neberu právo na názor a nepovažuji se za vlastníka pravdy. Berte to prostě za můj názor.

0 0
možnosti

no pobavil jsem se a teď zpět do obyčejného světa kde stále platí fyzika,  nefunguje HARP a ani Teslovy vynálezy a pokud chci něco objevit musím přinést opravdu relevantní důkaz a nestačí jen tvrzení , ale nechci vám váš krásný svět konspirací vonící tajemstvími a tajemnými silami  brát ponechejte si ho, snění je fajn  ;-D

0 0
možnosti

P76e49t57r 25B41a49j11n54a64r

28. 3. 2014 18:40

I tzv. reálný svět je pouhou myšlenkou, tedy snem. To poznala i moderní fyzika, jak ukazuje jeden citát :

Velké množství moderních objevů úplně rozbilo starý materialismus. Vesmír se dnes jeví našim očím jako myšlenka. (fyzik J.A.Fleming)

0 0
možnosti

tak jak je z těmi kladivy a plasty z prvohor? odpovíte mi ?

0 0
možnosti

opravdu bych rád viděl ty "vhodně volené atomové výbuchy" které posunou zemskou osu, milý pane  celý jaderný potenciál armád by neposunul zemskou osu ani o milimetr

0 0
možnosti

A já myslím, že to možné je.

0 0
možnosti
Foto

R^ Dějiny Země jsou a budou z velké části otevřenou otázkou. Velice pěkně různá "nezapadající" fakta a hypotézy prezentuje Zdeněk Krušina ve svých Tajných dějinách světa ...

0 0
možnosti

P37e59t91r 33B27a54j73n87a90r

28. 3. 2014 11:57

Díky. Tu knihu jsem kdysi četl, ale obsah jsem již zapomněl.

0 0
možnosti

No doporučuji si něco o geologii a podobných oborech něco přečist a pak vyrazit s kladivkem do přirody a a zkusit si to ověřit v terenu

0 0
možnosti

Přečtu si rád každou podnětnou knihu z geologie či jiného oboru. Kameny jsem v dětství sbíral rád, to je pravda. Jen trochu pochybuji, že jejich sběrem potvrdím či vyvrátím nějakou teorii. A i kdybych náhodou našel něco co jí odporuje, třeba dokonale lidmi opracovaný kov v prvohorních sedimentech, jak se mnohokrát i stalo viz http://www.kpufo.cz/wbm/nalezy.htm, tak budu stejně prohlášen za podvodníka.

0 0
možnosti
Foto

Na tomhle videu je geologická historie docela hezky vyobrazená

http://www.youtube.com/watch?v=Xsn3wpVAcjk

0 0
možnosti

Tak dlouhý článek a přitom taková pitomost. Autor vesele míchá hrušky s jablky a ještě z toho všeho vaří povidla. Chvíli tvrdí, že Země může být stará jen pár tisíc let, chvíli na to, že na ní byly už před milióny let vyspělé civilizace, co hýbaly se zemskou osou.

0 0
možnosti

Já jsem snad tvrdil v článku, že Země je stará tisíce let? Je vidět, že jste nečetl pozorně. Psal jsem pouze to, že některá ložiska uhlí mohou být stará pouhých desítky tisíc let a to je zásadní rozdíl!!! Tedy nijak nezpochybňuje fakt, že jiná ložiska uhlí mohou být stará desítky miliony let. Tedy žádný rozpor nevidím.

Nepsal jsem ani o miliony let starých civilizacích-i když jejich existenci vyloučit nemohu, ale o desítky tisíc let starých civilizacích jejichž experimenty ze silami mohly způsobit posun zemské osy.

0 0
možnosti

A ze všeho nejhorší je do nebe volající blbost. To se pak těžko věří, že tam někdo je, když ho i tak hlasité volání nechává naprosto netečným...

0 0
možnosti

Pane Zemánku. Pod každým svým článkem v rubrice věda většinou čtu, že píši nesmysly a bláboly. A přitom se pořád nemohu dočíst jaké. Proto mně nechávají tyto příspěvky netečným. Považuji je za obvyklou reakci lidí na tvrzení někoho, kdo se liší ve svých názorech od stanovisek vědeckých autorit, jak tomu bylo i v minulosti. 

Jen vzpomeňme jak reagovali zástupci francouzské vědy 18 stol. na tvrzení lidí, že viděli padat meteorit Je třeba politovat obec, jejíž představitel i v našem osvíceném století věří, že z oblohy padá kamení."

No Vidíte a přesto "ti hlupáci" na rozdíl od vážených akademiků měli pravdu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 4,01
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.