Diskuse

Brána smrti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně je mi jasné, proč na mne ještě stále nespadnul nějaký balkon.

Ve skutečnosti totiž stojím za dvě velká H.... a proto si žádné vysvobození (žádnou odměnu) nezasloužím. 

Tak při představě, jak dlouho ještě budu muset snášeh svinstva tohoto života se mi dělá hodně smutno.

0 0
možnosti

Brána je věc neživá, spíše bych se zajímal o toho, kdo tu bránu otvírá a proč. Jestli ji někomu otevřel, pustil dovnitř a pak zase vrátil zpět. Proč??

Aby darovaný čas promarnil, nebo aby využil? Podíval jsem se na jeden díl a žel nenašel tam žádnou odpověď na své otázky. :-( Rv

0 0
možnosti
Foto

Nebojím se smrti, mám strach z umírání. Někde jsem to četl a souhlasím s tím.

0 0
možnosti
Foto

Náš mozek umí! Nabídne nám víceméně jakoukoli představu, ilusi, zvlášť když po tom tolik toužíme. Po operaci- narkóze jsem například měla úplně jasno, jak to na tom světě (i na dalším) chodí. :-)

0 0
možnosti

Já si myslím, že je to přesně naopak. Mozek a tělo nás v mnohém omezuje. Ve chvíli smrti když se duch oddělí od těla dochází k výraznému zlepšení vnímání a intelektuálních schopností člověka.

1 0
možnosti

Tento váš článek by byl povzbudivý. Co si budeme nalhávat: Smrt čeká na každého a většině lidí se tam nechce. Avšak ve svém životě jsem zažil už tolik zkušeností, kdy se lidé hnali za tím, aby to byli oni, kdo řeknou nějakou senzaci, a aby to byli oni, kdo se takto dostanou do středu pozornosti, že člověk podobné věci bere s rezervou. A též jsem to často viděl v případě, že z toho mohly kápnout nějaké peníze. A hovoření o posmrtném životě nabízí obojí: Když to člověk vezme ze strany "a", tak může být středem pozovnosti, když ze strany "b", může na tom vydělat peníze, když ze strany "c", může se mu podařit obojí. A navíc v podstatě bez rizika. Když si budu vymýšlet něco o Karlu Gottovi, mohu se ztrapnit, popřípadě mě Mistr může žalovat. V případě posmrtného života si mohu vymýšlet cokoli a těžko mi to někdo může vyvrátit.

Možná lidé, kteří to říkají, nikoho nepodvádí a skutečně to zažili. Bohužel však jiných podvodníků je tolik, že člověk je ostražitý i před lidmi, kteří nepodvádí. Příměr: Drtivá většina řidičů neznásilní stopařku, ale jsou takoví a vinou té manšiny potom klesá důvěryhodnost všech.

0 0
možnosti
Foto

Nakouk sem tam. Po šílený bolesti pocit nesmírné úlevy a volnosti. Když mě ,,vraceli" ti, co jsou ,,tady", to utrpení ,,před" JSEM SI PROŠEL ZNOVU. Tak jsem jim vynadal. Ale musím uznat, že jsem ještě neměl právo na odchod.V

1 0
možnosti

Díky. Jestli máte chuť, můžete napsat něco víc o svém zážitku?

0 0
možnosti
Foto

J95a10k85u45b 56R44o32t51h

1. 3. 2015 10:40

Udělal jste mi radost. Věnujete se něčemu, co vás skutečně naplňuje a necpete se někam, kde vaše neznalost faktů a souvislostí vytvoří směšný kočkopejskový dortík. Jen tak dál. R^:-)

1 0
možnosti

Moc nejásejte. Brzy Vám zase radost vezmu. Nicméně děkuji za příspěvek:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 4,02
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.