Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Čest práci každé, která dobro plodí..." A také slova Jana Nerudy "vším, čím jsem byl, tím jsem byl rád." Jen ať se pokusí intelektuál, který například přečetl tisíce knih, vzít do ruky nářadí a opravit nějako věc, nebo vymalovat byt. Málokdo to zvládne. Každé řemeslo vyžaduje dovednost, cit pro materiál. A neocení člověka, který to umí, ten, co se o tom sám nepřesvědčí. Vrozenou inteligenci a moudrost , získanou životními zkušenostmi, nenahradí ani vagon přečtených knih. Babička Boženy Němcové byla prostá žena - a převyšovala svou moudrostí i vzdělanou paní kněžnu. Pokrytectví a pocit nadřazenosti vzdělance Halíka mě také překvapuje. :-/ Karma.

"

0 0
možnosti
TW

"vším, čím jsem byl, tím jsem byl rád" mám moc rád.

Jen bych doplnil, že to, že jsem přečetl prakticky vše co se mi pod ruku dostalo (odhaduji i nad sto tisíc svazků) ještě neznamená, že neumím "vzít do ruky nářadí" (naopak - vždy mne více naplňovala zedničina než-li základní výzkum).

Pokusil bych se tedy upozornit na to, že tyto věci nemusí být nutně v rozporu.;-)

0 0
možnosti
Foto

Při čtení se mi vybavila jedna replika z Tankového praporu, ale není zde publikovatelná. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 3,68
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.