Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V61á76c83l96a70v 38M27y87š48k17a 9416885585196

Už jsem četl ledaco, ale tolik nesmyslů v jednom blogu, to je opravdu unikát.

0/0
16.4.2017 14:28

P77a69v48e66l 37R71o57k23y48t13a 3640831460348

To je zajímavé. Máme tady tisíce a tisíce církví, duchovních směrů, různých New Age a bůhví čeho, z nichž každá tvrdí, že má svého přinašeče. Jak si můžete bejt jistej, že zrovna ten Váš přinašeč je ten pravej?

A proč zrovna Zezulka? Notabene bych byl velice opatrnej k lečitelům co léčí "zadarmo". Z hlediska základního karmického přístupu "NIC" není zadarmo a za slovem "zadarmo" se z 99,99% skrývá nevědomý (ale i vědomý) úpis temné straně světa.

Notabene ani Ježíš nebyl chudý pocestný.

0/0
15.4.2017 10:40

P16e60t71r 18B21a88j88n21a23r 4700895812699

Příhodná otázka. Není to možné poznat, aniž by jste nestudoval jeho dílo. To co dělá Zezulku odlišného od jiných filozofů za posledních 2000 let je komplexnost jeho učení, které vykládá základní filozofické problémy života, vesmíru, osudu a to naprosto jasně a logicky. Všichni ostatní mají třeba velmi dobře propracovanou jednu část, ale nikdo ne celek. Jestli někoho jiného takového znáte za poslední staletí, prosím uveďte jeho jméno.

Ano náboženských směrů je mnoho a všichni říkají, že mají pravdu. Ale kde je pravda? Zezulka říkával, že je třeba poznat a pochopit životní zákonitosti a pak je možné poznat pravdu. Je to jako v matematice. Nemá smysl učit že dva a dva jsou čtyři, ale má smysl učit zákonům počtu, jejichž pochopením si každý vyřeší libovolný početní úkol.

A s tím léčením. Dokážete si představit Ježíše, jak k němu chodí nemocní, vždy jednoho odléčí a pak řekne třeba, to činí tři mince, nebo čtyři pokud je to obtížnější léčebný úkon? Zezulka léčil za dobrovolný příspěvek. Měl pokladničku, kde lidé mohli hodit peníze tak, aby nikdo neviděl kolik dává. Ano nic v životě není zdarma, zvláště setkání s přinašečem si člověk musí zasloužit, ale jinak než zaplacením finanční částky. Kolik lidí bylo třeba v době Ježíše nemocných a kolik z nich se osudově dostalo k Ježíšovi?

Jinak já bych byl spíše opatrný k léčitelům, kteří si za své úkony nechávají draze platit.

0/0
15.4.2017 15:18

P21a25v25e96l 24R24o31k17y13t42a 3740171670248

Ale jistě, že znám.

Např. na těhle stránkách: http://www.novaduchovnicesta.cz/

A třeba já osobně tam též nevidím žádnou nelogičnost a propracovaný je to do mrtě. Takže kde je pravda?

Takže poraďte mi? Která duchovní cesta je ta správná? Jak mám věřit tomu, že Zezulka nebyl černý mág (šak to tak na světě běžně chodí, že za tím nejhezčím pozlátkem je to největší zlo a manipulace)? Jak mám věřit, že jeho přinesené informace nejsou nějaké bludy např. od Vesmírných lidí atd.....??

komplikovaná situace, že?

0/0
15.4.2017 17:08

P88e28t70r 58B66a72j42n50a24r 4110805262499

Když žák Zezulky pan Pfeiffer chtěl přes jednoho nakladatele vydat dílo Zezulky bylo mu řečeno, že to vše je již všeobecně známo a tak nakonec musel založit vlastní nakladatelství, aby dílo vyšlo.

I já, když jsem poprvé slyšel o přinašeči, měl jsem pochybnosti, neb také jsem nějaký zásadní rozdíl od jiných duchovních filozofů neviděl.

Až po roce filozofického studia jsem si poprvé uvědomil, jak obrovský je přesah Zezulky proti jiným autorům. Od té doby uplynulo 20 let a já chápu víc, ale vím, že jsem pořád ještě na samém počátku cesty, která má další a další obzory.

Poznat zda pan X je světec, či černý mág je možné. Vyžaduje to, ale jistou dovednost, kterou se musí člověk jako vše naučit. Ano zlo se prakticky vždy maskuje za dobro, ale dá se přečíst.

Co Vám mohu poradit? Upřímnou snahu poznat pravdu, protože kde je vůle, tam je cesta. A dále v této snaze používat obou myšlenkových principů tedy rozumu a logiky na straně jedné, citu a intuice na straně druhé. Není to snadná cesta, ale nějak se začít musí. Domnívám se, že Zezulka je k tomu dobrým pomocníkem, ale to je můj názor. On sám vždy zdůrazňoval, aby jeho posluchači přijali za pravdu jen to z jeho slov, co nejdřív zhodnotí citem a logikou.

Takže žádné konkrétní návody Vám dát nemohu. Každopádně dobro nikdy svou pravdu nevnucuje jiným a nikdy neříká, že ten který danou nauku nepřijme skončí pekle. Zdůrazňuje rovnováhu víry a vědění. Stejné ceny života všech živých bytostí...Tedy existují jasná kritéria, jak poznat čistou nauku od poněkud pokřivené, opět podle mého názoru, který chcete slyšet.

0/0
15.4.2017 19:47

P96a87v79e36l 52R65o81k75y52t36a 3860491850328

Ano. Dobro sice svou pravdu nevnucuje, ale pro pravdu se člověk často zlobí.

Jinak jak chcete odhalit, že je či není někdo černý mág? Jak mám poznat, že třeba Vy nejste černý mág? A myslíte si, že Vy sám na sobě poznáte, že podvědomě nesloužíte černé magii? Že ste do vínku nedostal nějakou schopnost, kterou podvědomě zneužíváte? Že nešíříte vychýlené informace a tím aktivně nesloužíte temné straně světa? Ste si tím naprosto jistej? Není právě toto v tomto Vašem životě zkouška, kterou třeba neprocházíte? No já nevím....

0/0
15.4.2017 20:29

P19e83t53r 67B75a46j81n30a96r 4340515292329

Aktivní černý mág nejsem. Nicméně to víte, že stále uvažuji o tom jestli sice s dobrým úmyslem nekonám ve skutečnosti zlo.

Jsem člověk, tvor uprostřed vývoje mezi nejprimitivnější a nejdokonalejší bytosti a zároveň ještě člověk, který nezvládl všechny lidské vlastnosti.

Z toho vyplývá má nedokonalost a chyby v myšlení a jednání. Jistě se snažím ty chyby minimalizovat, přesto je nemohu z života vyloučit, protože vývoj je dlouhodobý proces. Tedy musím se smířit s tím jaký jsem, se svým omezením a nedokonalostí, že ve svém životě budu i nadále činit jak dobro tak i zlo. No a snažit se, aby toho zla bylo v mém činění stále méně.

0/0
16.4.2017 8:59

P13a48v82e73l 82R23o42k15y66t16a 3540931800258

Jenže nejde o to jestli člověk je dokonalej či nikoliv. To samozřejmě není nikdo a člověk je tvor chybující. Jde o to, zda nešíříte zatemněné duchovní informace. A tady je právě kámen úrazu. Zda duchovně probuzený člověk šíří čisté duchovní informace či zatemněné. A pokud člověk tyto informace šíří tak je na tom z pohledu karmy daleko hůř než běžný ateista nebo nevěřící Tomáš, který duchovní rovinu života odmítá. Však jistě víte, že duchovně lze stoupat jak ve světle tak opačným směrem. K temnotě. A podle některých duchovních nauk, kdokoliv kdo používá magii podle nich určitě nestoupá ke světlu. Některé nauky totiž tvrdí, že v podstatě neexistuje tzv. bílá magie (tzn. za každou i tou nejčistěji se tvářící magií je temný úpis). A i když měl třeba pan Zezulka nejčistší a dobré úmysly tak ve skutečnosti pravděpodobně sloužil temné straně světa.

0/0
16.4.2017 12:13

P57e17t52r 27B32a78j32n56a28r 4140265372589

Vaše představa Zezulky jako služebníka temnoty vychází z osobního dojmu, ale ne z rozumového a citového rozboru jeho učení a života. Podobně jako u Ježíšových odpůrců, kteří také v Ježíši viděli temnou bytost.

Magie je konání, kterým se snažíme ovlivnit osud. Bílá magie se sice snaží dělat dobro, ale mág obvykle neví co je dobro a tak obvykle nakonec bílá magie spěje v černou. Zezulka a já magii proto odmítám. V osudu mám to co potřebuji, tedy není důvod jej násilně měnit.

0/0
16.4.2017 13:59

P73a60v16e58l 39R28o23k61y52t49a 3860141740138

Co se týče Ježíše tak ten se narodil jako čistá bytost a většinu života pravděpodobně i čistej byl. Ovšem jeho "zázraky" a např. odchod do pouště a tam 40ti denní boj s Ďáblem nasvědčuje tomu, že v posledních letech života se stal velice pokročilým mágem. A to, že chtěl svou smrtí ze všech lidí najednou sejmout jejich karmu (kerou si mimochodem každej zaslouží) mu taky nepřidalo plusových bodů. Trošku sem se včera začetl do učení Zezulky a hned na začátku doporučuje meditace. Což je zrovna jedna z né úplně čistých duchovních technik.

viz: http://www.novaduchovnicesta.cz/k-aktualnim-otazkam-noveho-vyvoje/a21-zhodnoceni-meditaci-z-nadhledu-nove-duchovni-cesty/

0/0
16.4.2017 14:15

P18e75t78r 85B61a31j52n10a15r 4480265982119

Tak s tím, že byl Ježíš mágem rozhodně nesouhlasím. Nepokoušel se měnit osud do kterého se zrodil a pokorně přijal i jeho strašný a bolestný konec. Ani se nesnažil z někoho sejmout karmu, protože to ani nejde. Karma je výsledkem nedokonalosti a tu nemůžete z člověka sejmout, tu je nutno odžít, protože jen tak se můžete vyvíjet. To je jakoby jste chtěl, aby někdo za Vás vystudoval školu. To nejde, tím učením musíte projít Vy.

Meditace není na začátku. Předchází jí určitá příprava v podobě určitých duchovních praktik, které samotné je bezpečné vykonávat až po splnění určitých předpokladů, mezi kterými je klíčové vegetariánství. Meditace je jediný způsob jak se vyvíjet jinak než zásahy karmy, tedy dobrovolně. Je to cesta, kdy přemýšlíte o problému rozumem a pak jej prožíváte citem. Tím tu věc dostáváte do podvědomí a tak se vyvíjíte. Zezulkova meditace tak je poněkud něco jiného, než jak je většinou dnes vnímána.

0/0
16.4.2017 14:39

P98a34v25e36l 54R78o96k15y56t92a 3540471440508

No ohledně meditací jak myslíte.....já s Vámi ale nesouhlasím.

Jinak Ježíš na kříži spasil všechny lidi - zemřel proto aby vykoupil naše hříchy. To není nic jinýho než snímání negativní karmy. Tzn. hluboký magický zásah do všech lidí. Možná proto má křesťanství takovou špatnou karmu. Možná proto byly během staletí tak strašné války ve jménu víry Ježíše Krista. Možná proto díky křesťanství zahynulo tolik nevinných osob. Křesťanství je hodně zatemněnej duchovní směr.

0/0
16.4.2017 14:51
Foto

M95i44l54o98š 77F45. 73P57e52c19h37a46r 3503951520185

Tisíce a tisíce církví? 8-o Že vy jste si tak trošičku zapřeháněl?

0/0
15.4.2017 17:59

P15a53v90e12l 23R60o52k24y70t77a 3290331210708

No jenom v prťavém Česku je to cca 40 registrovaných církví. O různých neregistrovaných spolcích a sektách ani nemluvě.

0/0
15.4.2017 18:16
Foto

M32i92l17o82š 17F59. 19P13e70c98h32a63r 3593671820445

Minimálně polovina z nich nejsou církve (přestože třeba „Církev militantního ateismu“ a scientologové mají to slovo v názvu); a to nejmenuji všechny:

..

Ánanda Márga Ášram v obci Maršovice * Bahá'í společenství ČR * Bodhi Path – Buddhistická centra * Buddhismus Diamantové cesty linie Karma Kagjü * Ček Árya Sabhá - Árjasamádž České republiky * Česká pohanská společnost * Druidové Boiohaema * Federace židovských obcí v České republice * Hnutí grálu * Mezinárodní Pohanská Federace pro Čechy, Moravu a Slezsko * Prokopská škola indoevropské duchovní tradice (gnostici) * Rodná víra (slovanské novopohanství) * Řád ozubeného kola * Ústředí muslimských obcí v České republice * Višva Nirmala Dharma * Vlčí kult – Brothrjus wulfe * Zenová škola Kwan Um

..

Takže bych s těmi tisíci a tisíci církvemi opravdu ubral.

Nadto řada církví má velmi podobnou teologii, ale protože nepotřebují viditelnou hlavu (papeže), mají různé důrazy a působí v různých zemích, nemají potřebu se slučovat do nějaké „ekumenické církve“ – přesto dokáží spolupracovat, viz například Leuenberské společenství církví, které je „svazem 94 protestantských církví z Evropy a Jižní Ameriky (které mají kořeny v Evropě). (...) Církve na základě Leuenberské konkordie (dohody) z roku 1973 sdílejí kazatelnu a stůl Páně (oltář).

0/0
16.4.2017 1:03

P51a60v63e59l 49R45o42k90y59t93a 3300921560628

Přečtěte si můj příspěvek ještě jednou. Píšu o církvích, sektách, New Age spolcích, dalších neregistrovaných skupinách atd..... a těch jsou skutečně po celém světě tisíce. Prostě včetně církví tady máme tisíce duchovních směrů a učení. Tak to prostě je.

0/0
16.4.2017 8:14

A74l95e37š 29M97o66r23b57i88c69e10r 2559432865401

My křesťané na převtělování nevěříme. Náš život pozemský je jedinečný. Člověk je bytost vybavená svobodnou vůlí a rozumem. Budoucnost automaticky nevyplývá z minulého, je otevřená a je na nás, jak bude vypadat. A na nás také záleží, jaký bude další osud naší duše. Ježíš Kristus, vtělený Bůh, pevně věřil v člověka. A skrze sebe nabízí království boží......

Žádná karma nás za nic netrestá, jsme krutí jen ze své vlastní pýchy, arogance, hlouposti a bezbožnosti.

Z toho asi vyplývá, že se na smyslu ukřižování s "převtělovači" neshodneme.

Nic ve zlém.

Mír všem duším.

+4/0
14.4.2017 15:10

P24e38t88r 64B12a94j84n81a60r 4160725522709

To je v pohode. Jsem rad ze Vas prispevek je v miru i kdyz mate jiny nazor nez ja a cirkev Spolecenstvi Josefa Zezulky ktere jsem clenem.Hezky den a hezke velikonoce preji.

0/0
14.4.2017 16:26

J49a26r10o25s82l76a52v 68C88h63u40d62á46č83e46k 7164695796445

Zajimavy clanek, byt ne se vsim souhlasim.

0/−1
14.4.2017 9:51

P86e56t71r 62B16a64j67n97a71r 4100525462469

Diky a zdravim.:-)

0/0
14.4.2017 16:28



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.