Diskuse

Příběh „neúspěšného" vysokoškoláka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

všude se setkavam s nedostatkem ucitelu zvl. muzu ve skolstvi.. jenze vam to sekani travy asi vyhovuje

0 0
možnosti
Foto

R^úspěchem může být i klidný život bez stresu a nebo to, že člověk není závislý na názorech druhých, na tom co oni považují za úspěch

takže největší úspěch je nepotřebovat žádný úspěch:-)

1 0
možnosti

Můj názor na vás je že potřebujete trochu celý pozměnit, párkrát za týden jít do fitka a ta druhá je , naučte se aspoň němčinu nebo angličtinu. Stím fitkem nemyslím vypadat jak Arnold to né. A ještě jedna věc, změnte šatník. Na vás se člověk podívá a vidí hodně hodného člověka a to se v dneštní době nenosí. Máte být mladý, hezký a nekoukat doleva do prava, mít ty pravé ostré lokty. Já bych vás tipovala u dětí v mateřské školce. Peďák máte tak nevydím důvod proč by vás nevzali. Do dalších let vám přeji hodně štěstí a klid v duši. :-)

0 0
možnosti

P64e62t56r 60B37a94j63n58a64r

23. 7. 2017 12:24

Fyzické aktivity mám nyní až dost i mimo fitka. Ale s tím šatníkem by s Váma jistě souhlasili někteří mi rodinní příslušníci:-).

Ano ostré lokty jsou v kurzu a já je nemám. Nicméně toho nelituji.

0 0
možnosti

"O zkušenostech z této firmy se podrobněji zmiňuji proto, že velmi dobře ilustruje častou tvář současného kapitalismu. Diktát trhu nutí firmy buď snižovat výrobu a propouštět v časech krize, nebo naopak navyšovat maximálně výrobu, což se projevuje negativně na stresu jak mezi dělníky, tak i řídícími pracovníky."

Tohle se bohužel neděje jen ve výrobě. Mám takovou zkušenost i z firmy, která se zabývá vývojem HW a SW. Kapacita dlouhodobě nestačí, lidi přetížení a stresovaní, ale podle majitele se všichni flákají a když se něco nedaří může za to organizační neschopnost na straně vedoucích.

2 0
možnosti

V mládí prodáváte sílu a výdrž.Potom musí nastoupit prodej svých zkušeností.Bráno z pohledu dělníka.Jak to funguje u VŠ,samozřejmě nevím. ALE!!Dobrý je,že díky naší vaší výchovy je dnešní mládež fyzicky tak v prdeli,že na nedostatek práce si nestěžuji..Ani ve svém pokročilém věku;-D.

2 0
možnosti

Tady nejde o fyzickou výdrž, jako spíše o tom, že se lidem nechce makat rukama. A přitom šikovný řemeslník si vydělá o dost více než průměrná kancelářská krysa.

Co se vývoje práce týče, záleží na lidech. Jsou lidé, co se dokáží učit celý život. Ale obecně to je tak, že se člověk v mládí učí, sleduje a potom uplatňuje své zkušenosti.

2 0
možnosti
Foto

Ukončila jsem podnikání a šla hledat práci s hendikepem 55+, těžce nemocným manželem, kdy budu výhledově potřebovat zkrácený úvazek, zato však s přesvědčením, že jakoukoliv práci budu dělat, odvedu ji poctivě. Práci mám a vážím si ji, odměna víc než dobrá a i když jsem se před dvěma týdny přehoupla přes zkušební lhůtu, stále se mi ozývají firmy, kde jsem skončila v konkurzech druhá, nebo třetí. Držím vám palce, ať se vám to zadaří tak jako mně.

7 0
možnosti

P33e93t80r 60B31a40j18n61a29r

22. 7. 2017 19:46

Gratuluji a dekuji.

0 0
možnosti

Je uplne jedno, jestli clovek ma nebo nema vysokou skolu. Jde o to, najit praci kterou delam rad, bez ohledu na to, jestli je nebo neni kvalifikovana. Byt spokojen se svou praci, potazmo se svym zivotem - to je uspech.

8 0
možnosti

P35e80t92r 45B83a84j29n78a86r

22. 7. 2017 19:45

Ano mate pravdu. Dodal bych jeste. Dosahnout uspechu v kariere za cenu bezpaterniho chovani neni ve skutecnosti uspech ale zivotni prohrou. Naopak prijmout jakoukoliv praci prospesnou pro celek jako stejne hodnotnou je zivotni vyhrou

3 0
možnosti

Typický příběh.

Dneska jsou lidi vyššího věku 40+ a 50+ firmami coby zájemci o práci ignorováni a bojkotováni. Firmy místo přijímání těchto lidí raději ječí, jak nemají lidi a čekají na státem slíbené Ukrajince, protože ti souhlasí s výrazně nižší mzdou. A firma tak každý měsíc ušetří na jednom takovém pracovním místě pár tisícovek.:-(

3 0
možnosti

Zajímavý příběh. Plně souhlasím s tím, že těch neúspěšných bude daleko více než těch úspěšných, ale o nich se knihy nepíší

Co se Vašeho problému týče, chyba bude někde ve Vás. Někde děláte velkou chybu, která Vám kazí veškeré Vaše úsilí. Zkuste ve svém okolí najít někoho upřímného, kdo Vám to vpálí do očí. Nevím, jestli působíte jako zoufalec a všechny odradíte, jestli jste totálně rezignoval na vzdělání či něco jiného, ale určitě nějakou zásadní děláte.

9 1
možnosti

Ty uvozovky jste mohl klidně vynechat....zima se blíži a Vás čeká pracák.Pokud mohu radit fyzickou práci už dělat nechodte,nemáte na to figura a dnes opravdu nikdo není zvědavý na to,že jeho kolega nestíhá a musí na něho dělat ostatní.Dnes je všude plno pracovních nabídek,ale mám obyvy,že Vaše poslední pusobiště se v životopise moc vyjímat nebude,takhle ve střetu s realitou bohužel takhle končí spousta idealistu....Přeji Vám do dalšího života trochu více energie a méně rezignace.

6 0
možnosti

P17e47t25r 65B16a41j69n15a84r

22. 7. 2017 15:59

Ano pracák mně opět čeká, smlouvu mám do listopadu. Více energie bych vskutku potřeboval, ale jako rezignovaný člověk se necítím, i když jistě mé vyhlídky z takovou práci v životopise pro získání kvalifikované práce nejsou valné.

Přesto svojí budoucnost nevidím černě. Můj optimismus vychází ne ze snílkovství, ale z duchovního pohledu na svět. To co mně v životě potkává vnímám jako školu včetně mého kariérního osudu, takže bude to co má být. Co se mně v životě může stát? To čeho se bojíme obvykle nejvíc a mimo jiné i zbytečně, tedy smrti stejně neunikneme. Tak k čemu pěstovat strach?

1 1
možnosti