Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten váš příměr je naprostý nesmysl.

Pokud půjdu na operaci, tak samozřejmě budu chtít, aby mě operoval co nejlepší chirurg a nebude mě zajímat, jestli je mimo sál, nebo i na sále, to je fuk, protože budu spát, sprostý jako dlažič. U něho je prostě prioritou jeho chirurgická dovednost. Pokud ale volím prezidenta, nejvyššího REPREZENTANTA i mého státu, u kterého je i protokolem požadováno slušné vystupování, tak tu slušnost prostě dávám na první místo.

Problém je, že zatímco takřka vše se dá naučit, tak přirozená slušnost ne. Protože když se člověk jako hulvát narodí, tak jako hulvát i zemře.

9 4
možnosti
SB

Chamberlain vystupoval slušně a Churchill vystupoval hulvátsky.

A kdo z těch dvou se před historií ukázal jako schopný a kdo jako naprostá morální i moudrostní nula?

11 2
možnosti
PB

To je krásná poznámka. Díky.R^

6 2
možnosti
Foto

To máte naprostou pravdu. Akorát, že Zeman má od Churchilla to hulvátství a od Chamberlaina tu morální a moudrostní nulu. Kdyby to bylo naopak, tak jsem ho včera volila. :-)

7 1
možnosti
PS

P25e95t71r 97S97k71á19l63a

14. 1. 2018 9:50

To je krásná poznámka. DíkyR^

3 0
možnosti
LB

Tak v první řadě budu trvat na tom, aby mě neoperoval alkoholik, který se neudrží na nohou :-)

6 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 3,68
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.