Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LO

L10u40b53o69š 49O91t75t

18. 3. 2019 13:17

O pár let později jsem to vzal od Alexandrie až po Abú Simbel - autobusem, vlakem, lodí - jedinečný zážitek. Pěkně jsem si zavzpomínal.

0 0
možnosti
WW

R^

Určitě už plánujete do budoucna další "výpravu", tentokrát na sever od Luxoru, protože komplex Dendera, zejména chrám Hathor, dále Abydos...je podle mě přesně to, co by absolutně vyhovělo Vašemu naturelu. :-) Každopádně hezký a zajímavý blog. R^

0 0
možnosti
PB

Díky. Tak navštívit i tato místa by bylo také zajímavé, na druhé straně nejde být všude.

0 0
možnosti
Foto

V Egyptě jsem byl 16x a přesto, spíše tedy právě proto, mě každý takový fotoblog potěší. Povedlo se. Děkuji a blahopřeji. R^

0 0
možnosti
Foto

Velmi poutavě napsáno, fotogradie skvělé... Podařilo se Vám vyhnout i těm trestuhodným civilizačním zásahům, jako silnice u tři pyramid apod.

Záviděníhodný zažitek.

Jen s těmi egyptskými dušemi buďte opatrný. Možná byste se měl s někým poradit ohledně přinejmenším nějaké ochrany. Ale snad Katka svýmn úsměvem všechno šťastně zažehnala.

0 0
možnosti
PB

Ony duše naštěstí obtěžovaly jen jednou. Psal jsem to hlavně proto, abych brzdil bezbřehé nadšení pro Egypt a podobná místa a lidé při jejich návštěvě byli pozorní. Před viry a bakteriemi se chráníme, ale o nebezpečích plynoucích z duchovních nečistot nevíme takřka nic.

0 0
možnosti
Foto

Vynikající blog. Díky za něj. V Egyptě jsem nikdy nebyl. Jistě je to velmi zajímavá země.

Napsal jste, že Katka je jedna z vašich kamarádek. Máte více takhle krásných kamarádek? ;-)

1 0
možnosti
PB

P42e88t76r 91B88a17j83n86a33r

17. 3. 2019 12:27

Díky. Všechny mé kamarádky jsou hezké;-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 4,02
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.