Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S panem Pfeifferem mám taky dobré zkušenosti, když přijede do našeho města, tak si ráda poslechnu jeho vyprávění či tóny Vodnářského zvonu.

Když ale mluvíte o jeho projevu na hoře Říp, tak jsem si vzpomněla na projevy našich dřívějších představitelů strany a vlády. :-) Nic ve zlém. V Jen z toho mám pocit, že hodně k někomu vzhlížíte (konkrétnímu člověku tady na Zemi) a přitom všichni jsme cenní. Božské jiskry, řekněme. Ale myslíte to dobře, dělat osvětu, chápu.

Tak jen víc odvahy a uvědomění si vlastní hodnoty přeji.

0 0
možnosti

Děkuji Vám za příspěvek. V tom, že všichni máme stejnou cenu, s tím s Vámi plně souhlasím. A to nejen my lidé, ale i všichni živí tvorové.

Nicméně s tím vzhlížením je to myslím trošku jinak. Není to vzhlížení ke konkrétní osobě. My na Západě jsme poněkud přestali chápat roli a význam duchovního učitele pro duchovní vývoj a praxi. Podívejte se třeba do Bible. Tam Ježíš říká "Já jsem ta cesta, pravda a život". Kdyby tak mluvil dnes, byl by nazván narcisivním egomaniakem. A přesto v jeho době nebylo skromnějšího člověka, než byl on. Ten jeho výrok totiž nebyl o jeho vlastní osobě. Byl o dosaženém poznání, kdy sebe chápal jako vše a zároveň si uvědomil, že z tohoto poznání vyplývá jeho životní úkol, lidi duchovně vést a pomáhat jím na cestě. Na konci svého života pak pověřil apoštola Petra, aby tento úkol po něm přebral. Podobně pověřil pan Zezulka na konci života pana Pfeiffera jako svého pokračovatele.

Takový je můj názor na tuto věc.

1 0
možnosti

Z Moravy a Slezska se pomalu ale jiste stavaji Cechy. Uz i Komensky a Masaryk se narodili v Cechach.

0 0
možnosti

Já jsem taky Moravák a Slezan. Pocházím z Ostravy a bydlím pod Beskydy. Nicméně se primárně považuji za Čecha a pak Moraváka. Nebuďme my Moraváci zase takoví hnidopiši.

1 0
možnosti

Zeme ceska nebo Cechy jak pisete nemely nikdy poklad Jan Anos Komensky. Ten byl zivotem i dusi Moravan a tak se i nekdy podepisoval. Pisme veci popravde.

1 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 4,02
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.