Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Děkuji za článek, zavzpomínala jsem si. Promajna, Baška Voda, Makarská, Brač i Hvar, všechno je mi blízké. Jen Biokovo jsem tedy neprochodila, na to jsem se s oblibou koukala při plavání nebo z lodi. Tak snad se tam příští rok zase podíváme , letos jsme to vzdali.

0 0
možnosti
RP

R^ Hezka vzpomínka pro ty kteří zůstali letos doma a mají k Chorvatsku kladný vztah.

2 0
možnosti
Foto

Biokovo umí být pěkně zrádný s tou změnou počasí... stejně jako mnohem vyšší pohoří... ale koukat na něj z vyhřátého moře, je krásnej výhled :-), díky za blog.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný kraj, krásné fotky a hezké povídání k tomu. R^:-)

1 0
možnosti
JV

Pěkný článek i fotky. My letos ještě nikam za hranice nevycestovali, ale uvidíme... :-)

0 0
možnosti
Foto

Biolkovo, nebo spíše Biokovo? ;-)

My to loni nestihli, i když jsme byli kousek (Podgora), tak aspoň teď vidím fotky.R^

0 0
možnosti
PB

P95e24t97r 43B16a28j15n23a20r

12. 8. 2020 11:29

Pohoří Biokovo, tak je to správné. Děkuji:-).

0 0
možnosti
Foto

KrásaR^ Díky za sdílení :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné . Díky, vzpomínám, 'Na zátoku Alexandra Scotta a ostrov Krk. ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 4,02
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.