Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^V Blahopřeji k desátým narozeninám. Mně se ten Váš první článek líbí a líbí se mi i tento, včetně posledního odstavce. Bylo by to krásné, velká slovanská říše. Jenže národy jsou příliš nacionalistické, a to vede k válkám. Tak jako si člověk ubližuje přebujelým egem, tak si národ ubližuje přílišným nacionalismem. Místo spolupráce a porozumění - konkurence a boje. Krásný večer a pište dál.

1 1
možnosti

Děkuji za gratulaci. Psát dále budu, jak mi vyjde čas.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás. Některé Vaše články se mi alespoň v něčem líbily, jiné méně, některé vlastně vůbec. Myslím si, že v zájmu diverzity názorů je dobré, že i takoví exoti jako vy (a exotem jste se skutečně stal), zde mají prostor.

Jsem agnostik a nevylučuji ani některé esoterické jevy. Vy to však myslím hodně přeháníte. Je to však Vaše věc.

Poslední odstavec tohoto Vašeho článku je síla.

0 0
možnosti

P42e85t21r 19B15a77j26n55a17r

13. 3. 2022 17:28

I já Vás zdravím a děkuji Vám za váš názor. Ano z pohledu dnešního mainstreamového pohledu na svět jsem vzdálen normalitě a jsem exot. Je však otázkou, zda dnešní normalita je tou skutečnou normalitou a jestli náhodou některý z exotů, není pravdě blíže než ten kdo patří k názorové většině.

Co se týče posledního odstavce, nepřekvapuje mně to. Když třeba odhlédnu od povrchu toho co se děje nyní v Rusku, ponořím se do hloubky ruské duše, vidím úžasnou kulturu a také vědu, která v mnoha ohledech svými novátorskými principy předčí tu vědu západní.

1 0
možnosti
Foto

V padesáti letech by už člověk mohl mít rozum. Neměl-li ho ještě ve čtyřiceti.

Ale na placaté zeměkouli je možné všechno, i ten nejdemokratičtější východní stát. ;-DRv

3 1
možnosti

P52e92t18r 18B68a46j36n98a23r

13. 3. 2022 17:30

V jisté době nevěřit v to, že je země placatá, budete považován za poněkud divného člověka pane Dvořáku:-).

1 0
možnosti

J11i98r39i 78B46o38r

13. 3. 2022 11:30

Můj děda měl na takové recept. "důtky a řezat"

1 1
možnosti

cha.....ano křižovatky...když člověk čte dějiny Římské říše, je to samá křižovatka. Ale nikdo neviděl ty budoucí skutečné křižovatky, např. ani ve 4.století našeho letopočtu - Římani pohani dál vesele válčili, bojovali mezi sebou i s nepřáteli venku. Ale ve skutečnosti už se blížilo křesťanské paradigma a zánik Říše. Nemýlím-li se objeví se v 7.století jakýsi Mohamed a jeho následovníci rychle okupují půlku světa. Další křižovatky: 15.století - 16.století, 17.století. Rozpad katolicismu na evangelismy a jiné, objev Nových světů. Výbuch techniky a vědy - 19.století - lidi na Západě věřili, že už nelze nic objevit ve vědě, vše bylo objeveno. Bum - 20.století, 2 světové války a jaderné bomby....atd atd. Homo sapeinta nezastavíš. Mrška se furt zdokonaluje.

3 0
možnosti

Už jsem si zvykl, že vy ezo maníci mluvíte nepřetržitě už po staletí o křižovatkách.

1 0
možnosti
Foto

Je to dobrá výmluva - byl jsem na křižovatce a špatně jsem uhnul, resp. byl jsem sveden ze správné cesty.

1 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 4,02
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.