Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

"Umíral jsem již v minulosti nesčetně krát a pravděpodobně v budoucnu ještě mnohokrát zemřu, než dokončím svůj bytostný vývoj."

Bytostný vývoj nekončí nikdy. Opak tvrdí zatemněné bytosti či bytosti, které vede na jejich duchovní cestě zatemněná bytost což je víceméně totéž. Drtivá většina duchovních vůdců je totiž zatemněných. Drtivá většina duchovních vůdců totiž neví jak funguje duchovní pozadí světa. Drtivá většina duchovních vůdců učí, že smyslem pozemského života je opustit hmotu a žít trvale v astrálu. Ale drtivá většinu vůdců neví, že duchovní pokrok lze provádět pouze ve hmotě. Drtivá většina duchovních vůdců neví, že duchovní pokrok je neomezený a nemá hranic. Většina duchovních vůdců neví, že duchovní cesta nekončí nikdy. Vždycky je co zlepšovat.

0 0
možnosti
PB

P83e48t71r 29B77a24j55n18a51r

4. 11. 2022 10:23

Existuje-li nedokonalost, musí existovat i dokonalost. Tou je Bůh. Náš vývoj skončí splynutím s Bohem. Já používám slovo Podstata.

Zčásti máte ale pravdu i vy. Každý konec je zároveň začátkem a tak pojem "já jsem" neustále pendluje mezi "já jsem vše" a "já jsem oddělený", tedy mezi vjemem nedokonalým a dokonalým.

To je můj názor vycházející z filozofie Bytí Josefa Zezulky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 4,02
  • Průměrná čtenost 1407x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.