Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepopírám existenci duchovna. Nemusíme chodit daleko, stačí vyřknout pojem nekonečno a jsme ztraceni ... Možno bádat, nicméně považuji za kladné, že všemu nerozumíme ! Mělo by se dostavit slůvko pokora ... Já celý život dělám s lidma - vynikající laboratoř ke zkoumání. Jsem překvapen nad masou, která má životní program - nemít žádný program ! Pohovorem sdělují, že někdo - něco, se spiklo a hledají někoho , kdo to vyřeší. Oni nic nezavinili - musí trpět ! Čím více, tím lépe, protože takto získávají důkaz pravdivosti svého tvrzení ! Podobně jsem dříve mluvil s otcem, litoval se ... Moudrý muž mi pravil - Synu věz ! - Cokoliv se ti v životě nepodaří, je to tvá vina ! Kladl jsem odpor, (spadne mi taška ze střechy na hlavu ) ... Nu, s odstupem času vidím, že rodič měl v naprosté drtivé většině výroku pravdu ! Svůj osud, své štěstí máme v rukou. Každý člověk, zejména pak ten mladý - Je limitován pouze sám sebou ! ... :-)

0 0
možnosti

Svůj osud v rukou nemáme, jak jej naplníme již ano. I ten nejtěžší osud můžeme projít s lehkostí a úsměvem a z nepatrných problémů lehkého osudu se můžeme zhroutit. Osud je jako role. A my bytosti, které jej prožíváme jsme jako ochotníci, kteří jej hrají: slabě, průměrně, nebo famózně. Tak to vidím já.

0 0
možnosti

Vidím to jinak - nicméně ve sporu nejsme. On to totiž neví nikdo. Svého druhu, co uvádíte je i strašně nebezpečné. Nic pak nemá smysl, nihilismus ... Tak nějak chápu i rozpoložení islamisty, který si vloží bombu do baťochu. Myslím - tedy jsem ... Tak to vidím já ... :-)

0 0
možnosti

Vy jste asi necetl muj clanek, ve kterem tvrdim ze osud ma vice variant a casto pomerne velke rozpeti. Takze je zde misto pro svobodnou vuli. Ten islamistatu bombu odpalit nemusi.

0 0
možnosti