Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem si toho všimla. Hodnocení po skončení duelu na ČT24 nebylo spravedlivé, ani nestranné. Zklamala mě hlavně politoložka Dvořáková... V duelu se dobře vedla moderátorka Witowská, Nervozní Drahoš byl mimořádně útočný, Miloš Zeman byl klidný. Choval se tentokrát jako skutečný státník. [>-]:-)R^

20 13
možnosti
JF

Kulový, Zeman byl bez jiskry, unavený a neškodný s prázdným pohledem, podle mě smířený s porážkou. A v koutu duše si tu porážku sám přeje, protože moc dobře ví, že na dalších pět let absolutně nemá....

16 8
možnosti
JH

Nač ten otazník? Jistěže ČT straní a těžce fauluje! Ale my Češi jsme tací skromní, když je jedna veřejnoprávní diskuse moderována málem objektivně, jsme z toho úplně na větvi, tu veřejnoprávní moderátorku navrhujeme na prezidentku...:-)

11 11
možnosti
IN

Nesledovala jsem, ale vůbec mě to nepřekvapuje R^

0 0
možnosti
MV

ano, jako volice pana Drahose me tato situace take zaskocila

dovetek receny mel byt

nic to ale nemeni na tom, ze pri lzich byl pristizen Milos Zeman

ocenuji ale jeho pochvalu Ceske televizi a moderatorce diskuze

ze by castecne napraveni Ferdise Pistory?

5 1
možnosti
JS

Hmm. Krym nedal Ukrajině Chruščov, ale Malenkov. To jsem nevěděl. ČT mi otevřela oči.

4 1
možnosti
Foto

Pan profesor Drahoš se učí velmi rychle a Zeman může být nakonec rád, že přistoupil pouze na dvě debaty a ne na čtyři. Protože při té čtvrté debatě by ho nejspíš zadupal do země:-/:-)

9 12
možnosti
Foto

Jo a zapomněl jste na ty nedioptrické brýle !!;-D

2 2
možnosti
JS

Škoda jen, že jedna vlaštovka jaro nedělá

2 0
možnosti
JK

Přesně tak. Bohužel..:-/

0 0
možnosti
SN

:-)......Sledoval jsem to také! Dávám Vám plně za pravdu! R^R^R^

5 4
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 2,68
  • Průměrná čtenost 1405x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.