Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Hele a proč jste nevolil ANO vytrolíme EP? Tam kandidoval kouzelník, to je vám přece blízké

4 2
možnosti

Rv

To, že otvírám článek atypický jsem věděl.. Zpočátku jsem myslel, že jste volil českého Adolfa, ale Vám vadil psychopat na prvním místě. Překvapilo mne, že dáváte přednost alternativní medicíně před medicínou exaktní. To je Váš problém. Ale že podle toho budete volit do evropského parlamentu, to mne dostalo!

:-)

10 3
možnosti
VV

Jsou autori, ktere jaksi ze zasady nectu, obzvlaste kdyz pisi alternativni pravdu. A je mi uplne jedno kho kdo voli. Slusni lide o tom pomlci.;-D

1 2
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 2,69
  • Průměrná čtenost 1405x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.