Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

tohle je realita Ruska:

https://www.youtube.com/watch?v=NFn3c4MqjYg

doporučuji si přečíst příspěvky pod videem a uvědomit si, že ti přispěvatelé nejsou zaostalí mužici odněkud z vesnice , ale ruská inteligence, což je naprosto hrůzné a aspoň vidíme, co nás čeká, jestli Ukrajina padne. Zajímalo by mě, co by natohle řekl autor , nebo bojovnice za svobodu všech paní Krištofíková.

11 4
možnosti
OU
Foto

Za právo na lež tu Vy a Vám podobní budete bojovat až do roztrhání těla.

11 8
možnosti
ZZ

Sdělovací prostředky nám svobodně lžou už desetiletí !!!

;-D

5 3
možnosti
Foto

Na mne ty stranky pusobi desive. To jako ze nejaka tetka u kramu rekne, ze na Ukrajine byli nacisti, protoze to rikal Tonda v hospode, ktery poslouchal Sandora a soused je poleti nahlasit, protoze ma na ne beztak pifku?Jak je to proboha nebezpecne pro CR?

Cetla a poslouchala jsem 4 generaly vc.zahranicnich. Vsichni se shoduji, ze Putin jasne porusil vsechny myslitelne hranice a samozrejme pro invazi omluvy neni, nicmene z pohledu Ruska se o pocit ohrozeni v dusledku rozsirovani NATO patrne jednalo, Putin se tim netajil a valce zrejme slo zabranit. A kdyz to ted napisu, tak co? Bude ban? Nebo mne nejaky diskutujici (ktery mne pry dlouho sleduje) poleti nahlasit? Protoze udavaci vetsinou chapou zjednodusene a ze nekdo rekne "z pohledu Ruska" pro ne neni kriterium.

Jdu rici potomkum, at se k valce radeji nikde nevyjadruji a zavzpominat s moji maminkou, jak mi v osmdesatkach jako diteti rikala, ze nesmim ve skole o nazorech doma mluvit.

Vlada misto aby vysvetlovala a sjednocovala lidi k pomoci, pacha skrytou cenzuru a nabada k udavani. Tim rozbiji spolecnost a primo jde proti moralce, kterou se tak ohanela pred volbami. Je mi z jejich slabosti na nic.

Vam karma a jsem rada, ze jsou ucitele jako vy.. ;-)

16 10
možnosti
Foto

Tak vy to máte u těch správně myslících nahnutý už docela dlouho.:-)

3 0
možnosti
JL

"Poprve od roku 1939, jeden evropsky stat napadl druhy". Ja jsem cetl, ze to bylo od roku 1945. I tak jenom SSSR-Rusko tento zlocin spachalo nejmene po cvrte: 1956 Madarsko, 1968 Ceskoslovensko, 2008 Gruzie, 2014 a 2022 to byla Ukrajina.

5 0
možnosti
Foto

Opět neuvěřitelně překroucení jasně daného. Toto není žádná ironie, ale jedna velká a zcela jistě záměrná lež. Klidně se na mě zlobte, ale můj názor je ten, že jako učitel na škole nemáte co dělat?

Na těch stránkách jasně píší, co jsou dezinformace. Vy uvedené, že se tam o dezinformačních píše, ale pak hrdinský sdělíte, že nebudete praskat studenty. Jestliže slyšíte dva studenty se bavit o tom, že schvalují napadení Ukrajiny Ruskem, je to sice smutné, ale mluvit o tom s kamarádem není nic trestného! Navíc to není žádná dezinformace.

Toto je klasika nejen zdejší páté ruské kolony. Překrucování jako na běžícím pásu. Vy nemůžete být učitel. Vy jste břídil.

16 9
možnosti
JL

četl jsem dnes znovu na angl. Wikipedii historii pluku Azov, protože jsem se chtěl dozvědět, jak je to s tím jejich neonacismem a zločiny vůči obyvatelům Donbasu, tam se píše, že to byli, jsou neonacisti (už jich ale moc nežije) , že tam byla spousta žoldnéřů a že nějaké zločiny spáchali jejich příslušníci. Tak to bych měl asi Wikipedii nahládit jako dezinformační? Nebo to mají dobře? Kdo mi to osvětlí? A pak komentáře na Youtube u rozhovoru s britským vojákem v Azovu, zajatým Rusy - všichni tam naznačují, že AZováci páchali válečné zločiny - nahlásit? Ale kam v OSN?

6 1
možnosti
Foto

Tak wikipedie to ma take nahnute :-) Dnes v ceske (!)TV adorace AZOV, protoze statecne zvladli nejakou vojenskou akci.

1 4
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 2,69
  • Průměrná čtenost 1405x
Jsem obyčejný člověk, který se zajímá o filozofii, vědu i o společenské dění.